احمدزاده، سمیه/ 5 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه 1 |
مؤتمر کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت 1 |
مجلة علوم خبری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
كاتب مسؤول : احمدزاده، سمیه ؛ مؤلف : اسماعیلیان، حسن ؛ تیموری، جعفر ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحة - من 197 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مردمینظام سلامتخیرین سلامت
-
2.
كاتب مسؤول : احمدزاده، سمیه ؛ مؤلف : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتری
-
3.
مؤلف : احمدزاده، سمیه ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛ كاتب مسؤول : امیریان، امین ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1402 - شماره 45 ، ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برنداعتبار برنداینستاگراماعتماد به ستارهاعتبار تبلیغات
-
4.
مؤلف : ربانی، مصطفی ؛ زرگران، امیر ؛ احمدزاده، سمیه ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت ، ملی (10 صفحة - من 2236 إلی 2245 )
الکلمات المفتاحية:بهره وری سلامت معنوی اثر بخشی سازمانی
-
5.
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ احمدزاده، سمیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 41 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:چابکی سازمانیتصویر ذهنی برندمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتشرکتهای حملونقل ریلی