کلمة المفتاح هویتیابی مشتری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : احمدزاده، سمیه ؛ مؤلف : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ مؤلف : رمضانی، سارا ؛ رضایی، فائزه ؛ کوشان، امیرحسین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 ، ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 133 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریعملکرد برندهویت برندرابطهمداری درک شده برنداحساسات مورد انتظاربرنـدمشتریهتلمشـتریهـابـابرنــدهویـت یـابی مشـتریبــا
-
3.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ خداداده، سارا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 187 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:برندهای ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشیعشق به برند ورزشیتعهد به برند ورزشیوفاداری به برند ورزشیمشتریعشقهویتتعهدهویتیابی مشتریبرند ورزشیوفاداریپژوهش
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ پورموردینی، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 479 إلی 502 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدمسئولیتپذیری اجتماعی ادراکیشهرت برندهویتیابی مشتری از برندمسئولیتهویتشهرتهویتیابی مشتریCorporate Social Responsibility
-
5.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهویتیابی مشتریهویتیابی مشتریهتلهتل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)