کلمة المفتاح هويتيابی مشتری با برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 74 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
2.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ كاتب مسؤول : باقر قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تاب آوریاطلاعات منفیمنافع اجتماعی برندهمانندی مشتری با مشتریهویت یابی مشتری با برند
-
3.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : طبايیان، ریحانه السادات ؛ توکلی، هدی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 138 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریمقصد گردشگریعشق به برندتجربه خاطره انگیزهویت یابی مشتری با برند
-
4.
مؤلف : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهتلهتل
-
5.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)