کلمة المفتاح بازار تلفن همراه / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جاویدمؤید، محسن ؛ افشارکاظمی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 24 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:پویایی سیستمرضایت مشتریبازار تلفن همراهگسسته پیشامدشبیه سازی ترکیبیشبیه&rlm؛ سازی ترکیبی
-
2.
مؤلف : جاویدموید، محسن ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : طلوعی اشلقی، عباس ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 672 إلی 696 )
الکلمات المفتاحية:پویایی سیستمرضایت مشتریبازار تلفن همراهشبیهسازی ترکیبیگسسته پیشامد
-
3.
مؤلف : بیگدلی، زاهد ؛ ایزدی، عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : اکبری محله کلائی، محمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science (14 صفحة - من 70 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتنیاز اطلاعاتیرفتار اطلاعاتیرفتار مصرف کنندهبازار تلفن همراه.ویژگی جمعیت شناختی
-
4.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کیایی، کیاندخت ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 337 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیروش معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتریمحوربازار تلفن همراهبازاریابی دهان به دهان الکترونیکبازارمدلبرنـدارزش ویژة
-
5.
مؤلف : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 83 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
-
6.
مؤلف : موسوی حقیقی، محمدهاشم ؛ رعنایی کردشولی، حبیب اله ؛ غفورنیان، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:شبیهسازیپویاییهای سیستمبازار تلفن همراهاپراتور دومشرکت ایرانسل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)