کلمة المفتاح برندسازی گردشگری فرهنگی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فرامرزپور، فاطمه ؛ مؤلف : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»بهار1403- شماره 66 ، B (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری فرهنگیشهر نیشابوربازاریابی تجربیبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
2.
مؤلف : فرامرزپور، فاطمه ؛ گرجی، محمدباقر ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات هنر اسلامی»تابستان 1399 - شماره 38 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 300 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری فرهنگیبازاریابی تجربیبرند مقصدبرندسازی گردشگری فرهنگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات هنر اسلامی 1 |
مجلة مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
Cultural tourismExperimental marketingبازاریابی تجربیDestination brandNeyshabur Cityبرند مقصدشهر نیشابور
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)