کلمة المفتاح Experimental marketing / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فرامرزپور، فاطمه ؛ مؤلف : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»بهار1403- شماره 66 ، B (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری فرهنگیشهر نیشابوربازاریابی تجربیبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
2.
مؤلف : مومنی، سید اسماعیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 74 (جلد اول) (22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتعهد برنددلبستگی برند
-
3.
مؤلف : Bahrami، Shahab ؛ Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛ كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad Saeid ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2021 - Number 2 (14 صفحة - من 115 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:brand equitysports marketingSports PlacesExperimental marketingGood name
-
4.
كاتب مسؤول : Mahmoudi، Ahmad ؛ مؤلف : Ghorbani، Mohammad Hosein ؛ Azizi، Bahador ؛ Mehri، Saman ؛ Bahador، Hosein ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»Summer and Autumn 2021,Volume 5,Nuber 1 ، ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 77 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:religious tourismentrepreneurial opportunitiesExperimental marketingReligious-Sports Approach
-
5.
مؤلف : فرامرزپور، فاطمه ؛ گرجی، محمدباقر ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات هنر اسلامی»تابستان 1399 - شماره 38 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 300 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری فرهنگیبازاریابی تجربیبرند مقصدبرندسازی گردشگری فرهنگی
-
6.
مؤلف : کیوانلو، میثم ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1398، سال دهم - شماره 1 (جلد دوم) ISC (15 صفحة - من 679 إلی 693 )
الکلمات المفتاحية:ارزش اجتماعیگردشگریارزش ادراکشدهبازاریابی تجربیمجموعههای ورزشی تفریحی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)