کلمة المفتاح Brand commitment / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
2.
مؤلف : سیدفضلی، هادی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 226 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندعشق به برندتمایل به پرداخت بیشتروفاداریبرندعشقمشتریتعهدتبلیغات دهانبهدهانمشتریانتمایل به پرداختقیمتمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : اصغری زاده، عزت اله ؛ کشاورز غریب، مهدی ؛ احمدی، هادی ؛
مجلة:مهندسی تصمیم»پاییز 1400، سال سوم - شماره 10 (28 صفحة - من 7 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندتعهد برنداشتیاق به برنداخلاق برند ادراک شدهاخلاقاشتیاقتعهدتجربهتعدیل
-
4.
مؤلف : مومنی، سید اسماعیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 74 (جلد اول) (22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتعهد برنددلبستگی برند
-
5.
مؤلف : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 70 (جلد نهم) (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت درک شدهدلبستگی به برند
-
6.
كاتب مسؤول : سروی، سهیلا ؛ مؤلف : سجادی، نصرالله ؛ رجبی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتعهد به برنداعتماد به برندوفاداری به برند.
-
7.
مؤلف : فلاحی، محمد باقر ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:برندرفتار شهروندی برندتناسب فردتعهد به برندرهبری برندگراکارکنانهتلرفتار شهروندیتعهدمدیران
-
8.
كاتب مسؤول : Siyavooshi، Maliheh ؛ مؤلف : Abedin، Bahareh ؛ Dehghani Dashtbani، Maliheh ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2020, Volume 1 - Number 2 (15 صفحة - من 78 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:brand identificationBrand TrustBrand commitmentBrand citizenship behaviorBrand pride
-
9.
كاتب مسؤول : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ همتی، امین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 80 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندهویت برند
-
10.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ میرزایی، زینب ؛ همتی نژاد طولی، مهرعلی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 56 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندانسفیران برندتعهد به برندصنعت هتل داری