کلمة المفتاح Brand commitment / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ میرزایی، زینب ؛ همتی نژاد طولی، مهرعلی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 56 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندانسفیران برندتعهد به برندصنعت هتل داری
-
12.
مؤلف : شیرازی، علی ؛ صادقی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندتعهد برندهویت برند خدماتیافتخار به برند
-
13.
مؤلف : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ كاتب مسؤول : هنری شریف، الهام ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند