کلمة المفتاح ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرزایی، زینب ؛ آذر، عادل ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ جواهری، محمدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندانسفیران برندانواع صدای کارمند
-
2.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ میرزایی، زینب ؛ همتی نژاد طولی، مهرعلی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 56 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندانسفیران برندتعهد به برندصنعت هتل داری