کلمة المفتاح فریب ادراکشده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : خانبلوکی، رومینا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدفریب ادراکشدهتخفیفات قیمتیتخفیفقیمتادراکسناریو
-
2.
مؤلف : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 ، الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 227 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشده
-
3.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |