کلمة المفتاح فریبکاری آمیخته بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی
-
2.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 3 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتحلیل تمتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)