کلمة المفتاح نقشه مفهومی برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : لبافی، سمیه ؛ مؤلف : جاهدی، پدرام ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1400 - شماره 107 ، عالمي (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 363 إلی 385 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاری علم و فناورینقشه مفهومی برندایرانداکشبکه تداعیهای برندبرند
-
2.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 113 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
3.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 94 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهویت برندهمراه اولاستراتژی برندنقشه مفهومی برندبرنــدبرنـدهـابـااســتهــاکـهبــا
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1398 - شماره 53 ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهویت برندنقشه مفهومی برندشبکه ادراکیبانک خاورمیانهبانکبرنـدمشتریکـهبـا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 2 |
مجلة پردازش و مدیریت اطلاعات 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)