کلمة المفتاح شبکه تداعی های برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : لبافی، سمیه ؛ مؤلف : جاهدی، پدرام ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1400 - شماره 107 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 363 إلی 385 )
الکلمات المفتاحية:برندسیاستگذاری علم و فناورینقشه مفهومی برندایرانداکشبکه تداعیهای برند
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 413 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پردازش و مدیریت اطلاعات 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)