کلمة المفتاح کالاهای تندمصرف / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 13 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
2.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیپژوهش آمیختهفروشگاه پاپآپکالاهای تند مصرف
-
3.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 25 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهاکالاهای تند مصرففروشگاه موقتخردهفروشی موقت
-
4.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 99 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ی داده بنیادگلیزرصنعت خرده فروشیفروشگاه پاپ آپکالاهای تند مصرف
-
5.
مؤلف : وارسته، حامد ؛ دلخواه، جليل ؛ يزداني، حميدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 459 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیآمیخته بازاریابیاستراتژیبازاریابی و فروشکالاهای تندمصرفرکودبازاربازاریابیمحصولاتفروشقیمت
-
6.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ناهمسانی شناختیارزش مصرفکالاهای تندمصرفرفتارهای منفی پس از خریدمصرفمصرفکنندهپژوهشمحصولرفتارهایناهمسانیشناختی
-
7.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خانلری، امیر ؛ ظهوری، بهاره ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونذینفعانمسئولیت اجتماعی شرکتمتاسنتزکالاهای تندمصرف
-
8.
كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛ مؤلف : ظهوری، بهاره ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 153 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)