مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خانلری، امیر ؛ ظهوری، بهاره ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونذینفعانمسئولیت اجتماعی شرکتمتاسنتزکالاهای تندمصرف
-
2.
كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛ مؤلف : ظهوری، بهاره ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 153 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
-
3.
مؤلف : ونوس، داور ؛ ظهوری، بهاره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 149 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندواژه های کلیدیابعاد ارزشی٬ وفاداری٬ برند