کلمة المفتاح ناهمسانی شناختی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی پور، مجتبی ؛ آزاد، ناصر ؛ فاطمی، عادل ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریناهمسانی شناختیناهنجاری پس از خریدمشتریانمصاحبهپژوهشکدگذاری
-
2.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ناهمسانی شناختیارزش مصرفکالاهای تندمصرفرفتارهای منفی پس از خریدمصرفمصرفکنندهپژوهشمحصولرفتارهایناهمسانیشناختی
-
3.
مؤلف : سبک رو، مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 215 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددشرکت کالهناهمسانی شناختیخرید خردمندانه
-
4.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ اصغری، قاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 663 إلی 678 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیعناصر شناختیناهمسانی شناختینگرانی بعد از خریددرگیری ذهنی مصرفکنندهاطلاعاتخریـد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)