کلمة المفتاح محصول ورزشی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحمانی، یاسمن ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (17 صفحة - من 4 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوابازاریابی الکترونیکیمحصول ورزشیفروشگاه اینترنتیوبسایت ورزشی
-
2.
مؤلف : ذاکریان، علیرضا ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ تکلی، همیلا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»دوره 11، شماره 1، بهار 1398 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 107 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی ورزشیمحصول ورزشیتبلیغات اینترنتیمصرف کننده ورزشی
-
3.
مؤلف : بنسبردی، علی ؛ نظری ترشیزی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 117 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیمحصول ورزشیفروشگاه اینترنتیسبک خرید
-
4.
مؤلف : ذاکریان، علیرضا ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ تکلی، همیلا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیمحصول ورزشیتبلیغات اینترنتیقصد خریدمصرفکننده ورزشی
-
5.
مؤلف : محمدکاظمی، رضا ؛ تندنویس، فریدون ؛ مشرف جوادی، بتول ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1386 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 107 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیآمیخته بازاریابی ورزشیمحصول ورزشیلیگ فوتباللیگ برتر فوتبال ایرانفوتبالبازاریابیلیگ فوتبال ایرانبازار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)