کلمة المفتاح Digikala / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ كاتب مسؤول : شاهینپور، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحة - من 1771 إلی 1788 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالامشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
2.
مؤلف : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکدیجی کالامدل سازی کسب و کارکووید 19کروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
-
3.
كاتب مسؤول : ثنایی، محمدرضا ؛
مجلة:دانشنامه تحول دیجیتال»پاییز 1400 - شماره 3 (17 صفحة - من 29 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالتحلیل ساختار شبکههای اجتماعیدیجیکالا
-
4.
مؤلف : افشاری زاده جعفری، امید ؛ زارعی، عظیم ؛ شفیعی نیکآبادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1400 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 20 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:دیجی کالارتبه بندی محصولاتتحلیل احساسات مبتنی بر ویژگیمتن کاویمحصولرتبهبندیاطلاعاتنظراتحسیمشتریان
-
5.
مؤلف : نظری منتظر، مریم ؛ حسنی، سید رضا ؛ قنبری، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:ترویج علم»بهار و تابستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 206 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:وضعیت موجودوضعیت مطلوبفروشگاه اینترنتیدیجیکالا
-
6.
مؤلف : اسماعیل زاده، اشکان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 377 إلی 391 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه اینترنتی معیار پذیرش فروشندگان دیجیکالا داده بنیاد
-
7.
مؤلف : فرمانی، مهدی ؛ معینی، حسین ؛ زندی نسب، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (19 صفحة - من 209 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:تجربه کاربردیجی کالاسیستم پیشنهاددهنده
-
8.
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛ عاملی، سعیدرضا ؛ حاجی جعفری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 157 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:: بازاریابی محتواییمحتوای کاربرساختهنظرات کـار برساختهدیجیکالنظریه داده بنیادکاربراناطلاعاتکدمحتوای کاربرکدگذاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)