مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بازیابی دانش و نظامهای معنایی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندتمایل به خریدبازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل واییـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
2.
مؤلف : امیری، غلامرضا ؛ امیری، مهدی ؛ خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»تابستان 1398 - شماره 19 ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشاثربخشی سازمانیفرایندهای مدیریت دانششرکتهای بیمه شهر اصفهان