کلمة المفتاح تعهد به برند / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : بهزادی، مریم ؛ عابدی، احسان ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 505 إلی 524 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرفتار شهروندی برندتعهد به برندمدیریت برند داخلیتمایل به ماندنکارکنانمدیریتتعهد کارکنانبرنـدتعهدبرند داخلی
-
12.
مؤلف : امینی، سعید ؛ احتشام راثی، رضا ؛ طاهری، حسین ؛ امینی، وحید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 4 (14 صفحة - من 24 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندخرید مجددتبلیغات شفاهی مثبتتعیین هویت مصرف کننده از طریق برند
-
13.
مؤلف : رستگاری، مهدی ؛ امیر حسینی، سید احسان ؛ ترکفر، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1396 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندتعهد به برنددلبستگی به برندجامعة برندشباهت جامعه
-
14.
ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند(شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)
مؤلف : غفاری، محمد ؛ مرجانی، عابدین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (14 صفحة - من 2585 إلی 2598 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برند رضایت مشتری ارزش ادراک شده کیفیت ادراک شده وفاداری به برند
-
15.
كاتب مسؤول : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ مؤلف : فارسی زاده، حسین ؛ همتی، امین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 80 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندهویت برند
-
16.
مؤلف : میرزایی، زینب ؛ آذر، عادل ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ جواهری، محمدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندانسفیران برندانواع صدای کارمند
-
17.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ میرزایی، زینب ؛ همتی نژاد طولی، مهرعلی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1396 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 56 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندصنعت هتل داریارزش ویژه برند از دیدگاه کارمندانسفیران برند
-
18.
مؤلف : عرب نژاد، مهدی ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (19 صفحة - من 114 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:برندتعهد به برنداعتماد برندرضایت برندارتباطات برندارتباطاتمشتریاعتمادرضایتتعهدمشتریانروابط برند مصرفکنندهرضایت مشتری
-
19.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛ عاملی، راضیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1395 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 84 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندشفافیت اهدافارزش ویژه برند بر مبنای کارمنددرک کارمند از اهمیت برند
-
20.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)