کلمة المفتاح شفافیت اهداف / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شجاعی، سامره ؛ خلیلی، پرویز ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1396، دوره پانزدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 93 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحولآفرینشفافیت اهدافرفتارهای شهروندی سازمانیانگیزه خدمات عمومیکارکنان
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛ عاملی، راضیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1395 - شماره 80 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 84 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندشفافیت اهدافارزش ویژه برند بر مبنای کارمنددرک کارمند از اهمیت برند
-
3.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)