الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
حسابداری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 2 |
-
1.
مؤلف : زارع زاده، زهرا ؛ شفیعی، سیدعلی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 15 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتدرگیری ذهنیبرند لوکسدشواری فراشناختیروانی پردازش اطلاعات
-
2.
مؤلف : ميراحمدي باباحيدري، سيدمهدي ؛ طباطبايي نسب، سيدمحمد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره جدید - شماره 26 (20 صفحة - من 183 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریکیفیت رابطهاقدامات بازاریابیمشتریرابطهبازاریابیاعتمادتعهدرضایتمدلرضایت مشتریخریدار
-
3.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ محمدیان یزد، رقیه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 326 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:چابکی بازاریابی تعاملیچابکی بازاریابی خارجیچابکی بازاریابی خدماتچابکی بازاریابی داخلی
-
4.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قر بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1396 - شماره 33 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیآموزش و پرورشسرمایه اجتماعیعملکرد سازمانی
-
5.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛ عاملی، راضیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1395 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 84 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندشفافیت اهدافارزش ویژه برند بر مبنای کارمنددرک کارمند از اهمیت برند
-
6.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ دباغی، حامد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:علم سنجیاسکوپوسزنجیره تامین پایدارملاحظات زیست محیطیهم رخدادی
-
7.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»تابستان 1395 - شماره 28 (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیآموزش و پرورشسرمایه اجتماعیعملکرد سازمانی
-
8.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 13 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیخلق ارزشهمخلقی ارزشمشتری
-
9.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ پریش، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش اقتصادیاطلاعات محصوللذتجوییتصویر اجتماعی