کلمة المفتاح تعهد به برند / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ كاتب مسؤول : هنری شریف، الهام ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
-
22.
مؤلف : تقی زاده، هوشنگ ؛ علی پور، خالد ؛
مجلة:زن و مطالعات خانواده»بهار 1395 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (17 صفحة - من 39 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهشخصیت برندتعهد به برندکاربران زن تلفنهای همراهتعهدشخصیتمشتریکاربران زن تلفنهای همراهکاربرانمشتریانتعهد مشتریپژوهش
-
23.
مؤلف : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 783 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
24.
مؤلف : اقبالی، اکرم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 709 إلی 730 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندتعهد به جامعة برنددلبستگی به برندشناسایی و تعیین هویت برندشناسایی و تعیین هویت جامعة برندتعهددلبستگیمشتریمدلجامعه
-
25.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نبیزاده، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندعشق به برندعلاقه به برندهوس برند
-
26.
مؤلف : روستا، احمد ؛ عبدوی، محمد ؛ حسنی نژاد، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 205 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندهويت پذيری از برندنظريه هويت اجتماعیپرستيژ برندتضعيفواج شناسي زايشيگونه هاي کردي ايلاميمرکزي شدگيتشديد زداييواکۀایلامیهجاگویشزیرساختزبانرساپژوهشاستان ایلام
-
27.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)