کلمة المفتاح روابط برند- مصرفکننده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علیزاده، حمید ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 283 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهصنعت هتلداریبرندروابط برند- مصرفکنندههتلمدلپژوهشمصاحبههاروابط
-
2.
مؤلف : احمدوند، سهراب ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 922 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:"برند""برندسازی""رفتار مصرف کننده ""روابط برند مصرف کننده "کدمصرفکنندهکدگذاریمدلراهبردهاتولیدپژوهشمحصولاتمصاحبهها
-
3.
مؤلف : عرب نژاد، مهدی ؛ صادقی، تورج ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (19 صفحة - من 114 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:برندتعهد به برنداعتماد برندرضایت برندارتباطات برندارتباطاتمشتریاعتمادرضایتتعهدمشتریانروابط برند مصرفکنندهرضایت مشتری