کلمة المفتاح رضایت از برند / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
2.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
3.
مؤلف : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددتعهد به برنداعتماد به برندرضایت از برندمنافع برندتعهدمشتریانرضایتاعتمادمصرفکنندگانBrand
-
4.
مؤلف : کرامتی، مژگان ؛ بهمنی، اکبر ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (13 صفحة - من 2515 إلی 2527 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندروابط برندرضایت از برندمشتریاعتمادرضایتمشتریانرضایت مشتریارتباطاتپژوهش
-
5.
مؤلف : معلمی نیا، بابک ؛ لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (16 صفحة - من 703 إلی 718 )
الکلمات المفتاحية: رضایت از برند ﺗﻌﻬﺪ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪدلدادگی به برند سرمایه گذاری در رابطه با برند کیفیت محصولات و خدمات جایگزین
-
6.
مؤلف : هاشم نیا، الهام ؛ كاتب مسؤول : باقری مجد، دکتر روح اله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 267 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت از برندجذب دانشجویان بینالمللیتقویت برند
-
7.
مؤلف : خدّامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ حائری سرشکه، سینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحة - من 837 إلی 853 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برند وفاداری به برند بازاریابی تجربی رضایت از برند
-
8.
مؤلف : کلاشی، مازیار ؛ جامی الاحمدی، عبدالرحمن ؛ یمینی فیروز، مسعود ؛ ایراهیمی پور، هاجر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 227 إلی 251 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندترجیح برندرضایت از برندابعاد برند ورزشی
-
9.
مؤلف : صادق پور، ابوالفضل ؛ محمدیان، علی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحة - من 991 إلی 1006 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به برند رضايت از برند اعتماد به برند خريد كنونی خريد بعدی
-
10.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)