-
1.
مؤلف : جهانشاهی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحة - من 142 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
مؤلف : جهانشاهی، مهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحة - من 142 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند