کلمة المفتاح Purchase Intention / (115 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Mahdieh، Omid ؛ مؤلف : Mohammadi، Saeed ؛ Mohammadi، Fariba ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2024, Volume 17 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1043 إلی 1062 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessInstagramPurchase IntentionSocial Media Marketingconsumer motivation
-
2.
كاتب مسؤول : الماسی فرد، محمد رسول ؛ مؤلف : حسینی، سید فرهاد ؛ کریمی، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتصویر برندامور خیریهقصد خریدبازاریابی خیرخواهانه
-
3.
مؤلف : قاسمی، هونیا ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ كاتب مسؤول : بشیرخداپرستی، رامین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 216 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادجذابیت فیزیکیقصد خریدنگرش هموفیلیجذابیت اجتماعیتعامل فرااجتماعی
-
4.
كاتب مسؤول : خادمی، مهدی ؛ مؤلف : طیار، شاهین ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1403 - شماره 154 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 124 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت اجتماعیویژگیهای شخصیتیتمایل به خریدبیمة زندگیریسک ادراکشده
-
5.
مؤلف : عسگر، علی ؛ سید عالی نژاد، آزاده ؛ كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1402 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 132 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصد خریدصحهگذاری ورزشیسلبریتیهاشخصیتهایکارتونی
-
6.
مؤلف : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ كاتب مسؤول : Ranjbarian، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
-
7.
كاتب مسؤول : مختاری کلیج کلا، مریم ؛ مؤلف : قلی زاده ارات بنی، مهدی ؛ درزی اواتی، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (14 صفحة - من 18 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:عادتتعاملقصد خریدپیوند درک شدهانتظارات عملکردتبلیغاتقصد خرید مشتریرسانههای اجتماعیاطلاعات
-
8.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
9.
كاتب مسؤول : احمدزاده، سمیه ؛ مؤلف : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتری
-
10.
مؤلف : Aghajani، Fereshteh ؛ كاتب مسؤول : Javani، Vajiheh ؛
مجلة:Sports Business»Winter 2024 - Number 9 (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:FansFootballPurchase IntentionPopularityOnline Advertising
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (43 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- بین المللی (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)