کلمة المفتاح Purchase Intention / (104 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : صابریان، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (13 صفحة - من 123 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبکارگیری فناوری اطلاعاتآگاهی مصرف کنندهفروشگاههای زنجیرهای آنلاینتجارت الکترونیکفروشگاههای زنجیرهای آنلاینمصرفکنندهاستفاده از فناوری اطلاعات
-
32.
كاتب مسؤول : Musiliu Abina، Babatunde Musiliu ؛ مؤلف : Ajayi، Oluseyi ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2022, Volume 15 - Number 2 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 271 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:BrandPurchase Intentionbrand equitysymbolic alliance
-
33.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
34.
مؤلف : حسنوند، زهرا ؛ حکاک، محمد ؛ كاتب مسؤول : وحدتی، حجت ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1401- شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 304 إلی 335 )
الکلمات المفتاحية:نگرشرسانه اجتماعیتقلب فریبنده و غیرفریبندهقصدخرید.سبکزندگیمصرفقصدتقلبیمحصولاترسانههای اجتماعیجعلی
-
35.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
36.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (35 صفحة - من 75 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنوآوری بازاریابیتبلیغات خلاقانهرفتار خرید واقعیو شرکت دیجی کالاقصد خرید مشتریانتجربه خرید آنلاینمصرفکنندگان
-
37.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی
-
38.
كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛ مؤلف : بیات، سمانه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 209 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد مجدد خریدتجربه مشتری از خرید برخط
-
39.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : جبارزاده، یونس ؛ ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 295 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیت خدماتگردشگری سلامتقصد خریدبازاریابی دهانبهدهان
-
40.
مؤلف : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (40 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- B (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- A (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (1 مقالة)