کلمة المفتاح Purchase Intention / (104 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : خانبلوکی، رومینا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریقصد خریدفریب ادراکشدهتخفیفات قیمتیتخفیفقیمتادراکسناریو
-
22.
كاتب مسؤول : زرگر اصفهانی، محمد ؛ مؤلف : زمانی دادانه، شاهو ؛ درودیان، علی اصغر ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1401- شماره 12 (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدعشق به برندپرسپولیستصویر حامی مالیدرگیری ورزشی
-
23.
مؤلف : رحمانی، کمال الدین ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 74 (جلد هفتم) (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدسود درک شدهمحرک های مرتبط با بازاریابی
-
24.
كاتب مسؤول : حسین زاده شهری، معصومه ؛ مؤلف : علیزاده امیرآبادی، نیلوفر ؛ سعدی پور، یاسمن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:سناریوسازیداستان سراییقصد خریدداستان سرایی تجاریداستان سرایی شخصی
-
25.
مؤلف : مرسلی هیر، كیانوش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 81 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:برندقصد خریدبازاریابی اجتماعیتن درست
-
26.
كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛ مؤلف : سید عالی نژاد، آزاده ؛ عسگر، علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 56 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:Purchase Intentioncelebritiesقصدخریدجذب مصرفکنندهافراد مشهورشخصیّتهای انیمیشنینگرش به تبلیغ و برندConsumer attractionAnimated charactersAttitude to advertising and brandانیمیشنتبلیغاتقصد خریدنگرششخصیتمصرفکنندگانقصد خرید مصرفکنندگان
-
27.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 125 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیقصد خرید مشتریانمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
28.
مؤلف : بخشعلی دهکردی، نرگس ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ صفانیا، علی محمد ؛ كاتب مسؤول : نیکبخش، رضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریداعتبار منبعافراد مشهورصحهگذاریPurchase Intentioncelebritiesendorsementدرگیری مصرفکنندهsource-credibilityconsumer&rsquo؛ s involvementمدلمحصولاتصحه
-
29.
مؤلف : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
-
30.
مؤلف : احمدی چهره برق، سیاوش ؛ صناعی، کامبیز ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیخرید اینترنتیقصد خریدواژگان کلیدی: خط مشیاعتماد به برند آنلاینداده بنیاد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (40 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- بین المللی (7 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- B (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- A (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- د (1 مقالة)