مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ترافیک 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
تربیت بدنی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : عسگر، علی ؛ سید عالی نژاد، آزاده ؛ كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1402 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 132 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصد خریدصحهگذاری ورزشیسلبریتیهاشخصیتهایکارتونی
-
2.
كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛ مؤلف : سید عالی نژاد، آزاده ؛ عسگر، علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 56 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:Purchase Intentionقصدخریدجذب مصرفکنندهافراد مشهورشخصیّتهای انیمیشنینگرش به تبلیغ و برندConsumer attractioncelebritiesAnimated charactersAttitude to advertising and brandانیمیشنتبلیغاتقصد خریدنگرششخصیتمصرفکنندگانقصد خرید مصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : شاد، روزبه ؛ مقیمی، راحیل ؛ عسگر، علی ؛ صالح مقدم، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ترافیک»پاييز 1392 - شماره 30 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 79 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تصادفاتپیش بینیتوزیع مکانیسامانه اطلاعات مکانی