کلمة المفتاح Purchase Intention / (5 مقالة)
-
1.
مؤلف : محمدی تنها، اعظم ؛ كاتب مسؤول : طهوری، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (17 صفحة - من 615 إلی 631 )
الکلمات المفتاحية:مالکیت روانشناختی برندشرکت پگاهقصد خریدادراک اصالت برند
-
2.
مؤلف : خیرالهی میدانی، حامد ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛ كاتب مسؤول : حصاری، صدف ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحة - من 212 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادمشتریاناردبیلقصد خریدفروشگاه های ورزشی
-
3.
مؤلف : صابریان، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (13 صفحة - من 123 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبکارگیری فناوری اطلاعاتآگاهی مصرف کنندهفروشگاههای زنجیرهای آنلاینتجارت الکترونیکفروشگاههای زنجیرهای آنلاینمصرفکنندهاستفاده از فناوری اطلاعات
-
4.
مؤلف : لاری سمنانی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، مهناز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحة - من 1010 إلی 1023 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرضایت مصرف کنندهترجیحات برندنگرش برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
5.
مؤلف : یزدی، صبا ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (10 صفحة - من 64 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریصنعت بانکداریمدیریت دانشهوش سازمانیعملکرد مالی سازمان