کلمة المفتاح مالکیت روانشناختی برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی تنها، اعظم ؛ كاتب مسؤول : طهوری، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (17 صفحة - من 615 إلی 631 )
الکلمات المفتاحية:شرکت پگاهقصد خریدمالکیت روانشناختی برندادراک اصالت برند
-
2.
مؤلف : حیدری، علیرضا ؛ نقی پور، سید جواد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:دانش درک شدهکنترل کارکنانمالکیت روانشناختی برندآوای (صدای ) کارکنان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |