کلمة المفتاح Content Marketing / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Sadeqi-Arani، Zahra ؛ كاتب مسؤول : Janavi، Elmira ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (31 صفحة - من 47 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:Web of ScienceContent MarketingBibliometric analysisBrand Storytelling
-
2.
مؤلف : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 104 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرویکرد کیفیبازاریابی محتوا
-
3.
مؤلف : Noroozi، Abdul Rahim ؛ Eyvazi Heshmat، Ali Asghar ؛ كاتب مسؤول : Sanavifard، Rasool ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:servicesKeshavarzi BankProcess modelPurchase IntentionContent Marketing
-
4.
كاتب مسؤول : طلایی، حمیدرضا ؛ مؤلف : الماسی زفره، فاطمه زهرا ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (15 صفحة - من 2 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیعملکرد کارآفرینانهبازاریابی محتواجهتگیری کارآفرینی
-
5.
مؤلف : قادری فر، مریم ؛ آقاجانی افروزی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : سالار، جمشید ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1402، دوره چهاردهم - شماره 1 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتوایفروشگاههای آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتیرویکرد آمیخته
-
6.
مؤلف : Mozaffari، Suma ؛ كاتب مسؤول : Iranzade، Soleyman ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2023, Volume 4 - Number 6 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 175 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:social mediaGreen MarketingContent MarketingMeta-synthesis
-
7.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 410 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبازار هدفبازاریابی محتواییسهم از بازار
-
8.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 278 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشوبسایتمشتریان
-
9.
كاتب مسؤول : ترکستانی، محمدصالح ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ گلشنی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1401 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science (32 صفحة - من 169 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:محتوادرگیریفراترکیببازاریابی محتوادرگیری دیجیتال
-
10.
مؤلف : زارعی، عاطفه ؛ سهرابی، هستی ؛ رضوی، سید علی اصغر ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف B (Azad University/ISC (18 صفحة - من 26 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:نهاد کتابخانههای عمومی کشوربازاریابی محتواییقابلیتهای پویایی سازماناطلاعاتقابلیتکاربران