کلمة المفتاح Content Marketing / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛ عاملی، سعیدرضا ؛ حاجی جعفری، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 157 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:: بازاریابی محتواییمحتوای کاربرساختهنظرات کـار برساختهدیجیکالنظریه داده بنیادکاربراناطلاعاتکدمحتوای کاربرکدگذاری
-
2.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : میرطاهری، سیده فاطمه ؛ رضايی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:قصد بازدید مجدد سایکسب و کار نوظهور اینترنتییکتا کتاببازاریابی محتوایی
-
3.
مؤلف : تقی پناهی، فاطمه ؛ نوکاریزی، محسن ؛ دیانی، محمدحسین ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1398 - شماره 98 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 431 إلی 456 )
الکلمات المفتاحية:محتواتحلیل مضمونتولید محتوااینستاگرامبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتواشاخص اثربخشیاطلاعاتشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربرانتولیدهـابـابـه
-
4.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ صابریان، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : ناظمی، آسیه ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 152 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریدیمتل خاکستریبازاریابی توصیهایفناوری خویش خدمتیبازاریابی محتواگردشگریاطلاعاتمدیریت روابط با مشتریروش دیمتل خاکستریفناوریفناوری اطلاعاتمدلصنعت گردشگری ایران
-
5.
مؤلف : شعبانی نشتایی، میترا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، فریبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 167 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:رشتبازاریابی محتواتوانمندسازی گردشگرشهر خلاق گسترنومی
-
6.
مؤلف : معارفی، محمود ؛ حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
7.
مؤلف : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ معارفی، محمود ؛ كاتب مسؤول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 177 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
8.
مؤلف : خجسته، نازنین ؛ شبگو منصف، دکتر سید محمود ؛ شاهرودی، دکتر کامبیز ؛ كاتب مسؤول : چیرانی، دکتر ابراهیم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 134 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیبازاریابی اخلاقیبازاریابی محتوا
-
9.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 200 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه تطبیقیشبکه های اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی محتواییجبر بولی
-
10.
مؤلف : سهرابی، هستی ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛ زارعی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : رضوی، سید علی اصغر ؛
مجلة:دانش شناسی»زمستان 1400 - شماره 55 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 72 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمحتوانهاد کتابخانههای عمومی کشوربازاریابی محتوایی