کلمة المفتاح Content Marketing / (33 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 200 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه تطبیقیشبکه های اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی محتواییجبر بولی
-
12.
مؤلف : سهرابی، هستی ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛ زارعی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : رضوی، سید علی اصغر ؛
مجلة:دانش شناسی»زمستان 1400 - شماره 55 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 72 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمحتوانهاد کتابخانههای عمومی کشوربازاریابی محتوایی
-
13.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science (38 صفحة - من 71 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگی
-
14.
كاتب مسؤول : جوانی، وجیهه ؛ مؤلف : کهزاد، فرزانه ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1400 - شماره 125 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 165 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:ورزشرسانههای اجتماعیبازاریابی محتوایسلامت برند
-
15.
مؤلف : امیری سردری، زهره ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ كاتب مسؤول : تباوار، علی اصغر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 158 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافمعادلات ساختاریفرش ایرانیگروندد تئوریبازایابی محتواییمحتوابازاربازاریابی محتواییمشتری
-
16.
مؤلف : رستمی، مریم ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سیدعبدالله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 112 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالخلق ارزش مصرف کنندهبازارمشتریمشتریانکدمصاحبهتولید محتوا
-
17.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریسهم از بازاربازاریابی م توابازار هدبازاربانکبازاریابی محتوامشتریکدمدل
-
18.
مؤلف : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 354 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالمصرفکنندگانطراحی
-
19.
مؤلف : زارعی، عاطفه ؛ سهرابی، هستی ؛ رضوی، سید علی اصغر ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف B (Azad University/ISC (18 صفحة - من 26 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:نهاد کتابخانههای عمومی کشوربازاریابی محتواییقابلیتهای پویایی سازماناطلاعاتقابلیتکاربران
-
20.
كاتب مسؤول : ترکستانی، محمدصالح ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ گلشنی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1401 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science (32 صفحة - من 169 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:محتوادرگیریفراترکیببازاریابی محتوادرگیری دیجیتال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)