مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مجلة اقتصاد و تجارت نوین 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة اخلاق در علوم و فناوری 1 |
مجلة دانش مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 2 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
مؤلف : جمشیدی، فرح ؛ میرابی، دکتر وحید رضا ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : اسدالله، دکتر هوشنگ ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 103 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتصویر ذهنیاستراتژی بازاریابیارزش ویژه برندبرند اخلاقی
-
2.
مؤلف : نصری، حسین ؛ اسدالله، هوشنگ ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (7 صفحة - من 230 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشموفقیتشرکت بهره برداری نفت و گازمدیرانعوامل کلیدی موفقیتسازمان
-
3.
مؤلف : معارفی، محمود ؛ حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
4.
مؤلف : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛ معارفی، محمود ؛ كاتب مسؤول : اسدالله، هوشنگ ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 177 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:استان فارسهوش مصنوعیصنعت گردشگریبازاریابی محتوامحتواالگوریتم ژنتیکگردشگریالگواطلاعاتتولید محتوا
-
5.
مؤلف : اسدالله، هوشنگ ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ دری، بهروز ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4 ISC (25 صفحة - من 52 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارزشی ویژه برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازاربرندهای شرکت های لبنیمدلارزش ویژهعملکردپژوهشبازاریابی
-
6.
مؤلف : اسدالله، هوشنگ ؛ ماکویی، احمد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1384 - شماره 71 ISC (38 صفحة - من 3 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمدیریت زنجیره تامینزنجیره ارزشدیدگاه مبتنی بر منابعرهبری هزینهتوسعه محصول جدیدمدل تصمیم گیری چند هدفه
-
7.
مؤلف : اسدالله، هوشنگ ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1382 و بهار 1383 - شماره 9 و 10 ISC (2 صفحة - من 137 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية: