کلمة المفتاح برند اخلاقي / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جمشیدی، فرح ؛ میرابی، دکتر وحید رضا ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : اسدالله، دکتر هوشنگ ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 103 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتصویر ذهنیاستراتژی بازاریابیارزش ویژه برندبرند اخلاقی
-
2.
مؤلف : ارک شیرانی، مهشاد ؛ صالح زاده، رضا ؛ عمرانی قهجاورستانی، مینا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 686 إلی 694 )
الکلمات المفتاحية: تجربه برند تعهد برندبرند اخلاقي اشتیاق برند