زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4
-
مؤلف : قیدر خلجانی، جعفر ؛ عباسی، زهرا ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازرگانیاهدافکارکردهانهادهاسیاست هانوآروینوآورینظام نوآوریوزارت بازرگانی
-
مؤلف : شاملو، اصغر ؛ زارعی، بهروز ؛ سلام زاده، آیدین ؛
(27 صفحة - من 25 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارICTمدل مبنایی کسب و کارشرکت مخابرات ایرانمدل کسبوکارمشتری
-
مؤلف : اسدالله، هوشنگ ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ دری، بهروز ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
(25 صفحة - من 52 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارزشی ویژه برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازاربرندهای شرکت های لبنیمدلارزش ویژهعملکردپژوهشبازاریابی
-
مؤلف : جهانگرد، اسفندیار ؛ غلامی، سکینه ؛
(22 صفحة - من 77 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتبهره وریالگوی داده ستاندهاقتصادفناوری ارتباطاتفناوری اطلاعاتفناوریفناوری اطلاعات و ارتباطاترشد بهرهوری کل عوامل تولید
-
مؤلف : زارعی، بهروز ؛ ثقفی، فاطمه ؛ قبادی، سمیه ؛ ایت، سعید ؛
(28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیبانکداری الکترونیکپیاده سازی فناوری اطلاعاتتغییر فناوریفناوری اطلاعاتآمادگی الکترونیکیپیادهسازی
-
مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ سعادت، محمد رضا ؛ سوری، امیررضا ؛
(24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتجارت الکترونیکیآمادگی الکترونیکیبنگاه های کوچک و متوسطبهکارگیری تجارت الکترونیکیاطلاعاتآزمونمدلصنایع کوچک و متوسطتوسعه تجارت الکترونیکی
-
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ شایان، علی ؛ کلانتری، نادیا ؛
(21 صفحة - من 151 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتسیاست گذاریفناوری اطلاعاتفاوافناوریتوسعۀ فناوری
-
مؤلف : سلامی، رضا ؛ صادقی، مهدی ؛
(23 صفحة - من 172 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:انتقال فناوریبین المللی سازیمدل کسب و کار جدید بین المللمدلبازار
-
مؤلف : بیات، علی ؛ عبدی پور، غلامرضا ؛ بیات، الهام ؛
(17 صفحة - من 195 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:فازیاطلاعاتسیستمهایتکنیکعدد فازی مثلثیارزیابیسازمان