کلمة المفتاح ارزشی ویژه برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسدالله، هوشنگ ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ دری، بهروز ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4 ISC (25 صفحة - من 52 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارزشی ویژه برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازاربرندهای شرکت های لبنیمدلارزش ویژهعملکردپژوهشبازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اقتصاد و تجارت نوین 1 |