کلمة المفتاح عملکرد برند در بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه
-
2.
مؤلف : اسدالله، هوشنگ ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ دری، بهروز ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4 ISC (25 صفحة - من 52 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارزشی ویژه برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازاربرندهای شرکت های لبنیمدلارزش ویژهعملکردپژوهشبازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة اقتصاد و تجارت نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)