کلمة المفتاح خودبیانگری نامونشان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جلال زاده، سید رضا ؛ مؤلف : حسین پور، علی اکبر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 199 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانههای اجتماعینگرش مشتریانخودبیانگری نامونشانویژگیهای تاثیرگذارانخودبیانگری نام و نشانمصرفکنندگانتأثیرنگرش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)