کلمة المفتاح نوآوری برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم- شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 602 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند
-
2.
مؤلف : حسینی، سحر ؛ منتظرالقائم، محمدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع»اولین کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع (18 صفحة - من 649 إلی 666 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری برندجهتگیری بازاردانش رسانه های اجتماعیقابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی
-
3.
مؤلف : امتی، آزاده ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 135 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاربرندبازاریابینوآورینوآوری برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |