کلمة المفتاح brand orientation / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ صفرزاده، حسین ؛ كاتب مسؤول : رحمانی خرمی، فریبا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم- شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 602 إلی 621 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندجهتگیری برندنوآوری برندارزشآفرینی برندقابلیتهای برند
-
2.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 129 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:برندگراییعملکرد مشترینوآوریبرندسازی داخلیکارکنانسازمان
-
3.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : Salehi kiasari، Sadegh ؛ Salehi Rostami، maliheh ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Winter 2023, Volume 3 - Number 1 (10 صفحة - من 421 إلی 430 )
الکلمات المفتاحية:Customer Orientationbrand orientationbrand orientation behaviorcustomer orientation behavior
-
4.
كاتب مسؤول : زنوزی، حسن ؛ مؤلف : حیدری، عباس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندتجارت خارجیبازارگراییمشتری محوریرقیب محوریبرند
-
5.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتصنعت بانکداریبازارگراییبرندگراییارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
6.
مؤلف : افرند خلیل آباد، مجتبی ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ کامبیز، شاهرودی ؛ كاتب مسؤول : میربرگکار، سید مظفر ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1399 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به برندروش تحقیق ترکیبیعملکرد برندهمآفرینی ارزش
-
7.
مؤلف : شفیعی زاده، فاطمه ؛ آفرینش، اکبر ؛ شریفی فر، فریده ؛ كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛
مجلة:مطالعات اسلامی در حوزه سلامت»پاییز 1398 - شماره 9 (14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات درونکارکردیکارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایرانبرندگراییرفتارهای برندساز
-
8.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1397 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شهرت فناوریگرایش برندعملکردکسبوکارسرمایه اجتماعی داخلیمهارتهای نوآوری کارکنانکارکنانعملکردپارک علم و فناوریبازارنوآوریگرایش