کلمة المفتاح brand orientation / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت توسعه فناوری 1
-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : ما ه آورپور، فهیمه ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»بهار 1397 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 103 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:شهرت فناوریگرایش برندعملکردکسبوکارسرمایه اجتماعی داخلیمهارتهای نوآوری کارکنانکارکنانعملکردپارک علم و فناوریبازارنوآوریگرایش
کلمات المفتاح ذات الصلة
برندگراییعملکرد برندCustomer Orientationبازارگراییکارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایرانهمآفرینی ارزشنوآوری برندنو آوریمهارتهای نوآوری کارکنانمشتری محوریگرایش به برندگرایش برندقابلیتهای برندعملکرد کسب و کارعملکرد مشتریصنعت بانکداریشهرت فناوریسرمایه اجتماعی داخلیروش تحقیق ترکیبیرقیب محوریرفتارهای برندسازجهت گیری برندتصویر برندتجارت خارجیتبلیغات
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)