کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (76 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیر گهر، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (25 صفحة - من 250 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقابلیت های بازاریابیارزش مشتریرسانه های اجتماعیخلق ارزش مشترکقابلیت های نوآوری
-
22.
كاتب مسؤول : فرامرزی، مصطفی ؛ مؤلف : بسطامی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1400 - شماره 6 (13 صفحة - من 161 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیشهرستان سنندجقابلیت های بازاریابیشرکتهای تولیدکننده مواد غذاییشرکتهای تولید کننده مواد غذاییبازاربازاریابیقابلیت
-
23.
مؤلف : زاده گرگان، محمد ؛ سلطانی تربتی، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (19 صفحة - من 212 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية: استراتژی منابع انسانی استراتژی بازاریابیعملکرد شرکت گرایش به کارآفرینی قابلیت های بازاریابی
-
24.
مؤلف : ملکوتی مقدم، محسن ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (12 صفحة - من 279 إلی 290 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارقابلیت های بازاریابیآشفتگی های محیطیبازارقابلیتبازاریابی
-
25.
مؤلف : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیری گهر، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (26 صفحة - من 53 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش مشتریرسانههای اجتماعیقابلیتهای بازاریابیقابلیتهای نوآوریخلق ارزش مشترک
-
26.
مؤلف : زاده گرگان، محمد ؛ سلطانی تربتی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (25 صفحة - من 258 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیگرایش به کارآفرینیعملکرد شرکتاستراتژی منابع انسانیقابلیتهای بازاریابی
-
27.
كاتب مسؤول : حیدری، عباس ؛ مؤلف : خیری، بهرام ؛ نجف زاده ضیاالدین، محمد ؛
مجلة:پژوهش های پولی - بانکی»بهار 1400 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 187 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندقابلیت نوآوریقابلیتهای بازاریابیقابلیت بازاریابی اینترنتی
-
28.
مؤلف : عموعموها، الهام ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:راهبردرقابتیعملکردصادراتیقابلیتهایبازاریابیمزیتموقعیتینوآوریدوجانبه
-
29.
مؤلف : اسماعيل پور، اسماعيل ؛ باغبانطبيعت، راضيه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحة - من 228 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجاری قابلیتهای بازاریابی فروشگاه های لوازم ورزشی
-
30.
مؤلف : توسلی، میترا ؛ كاتب مسؤول : نصراله نیا، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»زمستان 1399 - شماره 2 (21 صفحة - من 6 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتهاقابلیتهای بازاریابیویژگی شرکتهاابعاد بازاراستراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (16 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)