کلمة المفتاح brand love / (52 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند
-
2.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نجات، سهیل ؛ بهمنی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسلذت خریدخودابرازیحسادت برندعشق برندتعامل فعالbrand loveعشقعشقحسادتحسادتمشتریمشتری
-
3.
مؤلف : تقدیر، ملیحه ؛ رجوعی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برندعشق به برندتناسب برند با سبک زندگیهویتپذیری برند توسط مشتریهتلهویت پذیریمشتریعشقگردشگریمشتریانسبک زندگی
-
4.
مؤلف : Keshtidar، Mohammad ؛ Shajie، Kianoosh ؛ Ebrahimian Besharat، Mahdi ؛ Yousefi، Mahdi ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Spring 2018, Volume 6 - Number 1 (10 صفحة - من 65 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:Fansbrand loveBrand IdentityFutsalBrand Trust
-
5.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : طبايیان، ریحانه السادات ؛ توکلی، هدی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 ، الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 138 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریمقصد گردشگریعشق به برندتجربه خاطره انگیزهویت یابی مشتری با برند
-
6.
كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛ مؤلف : بیرامی جغناب، لیلا ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 25 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی سبزوفاداری به برندعشق به برندتبلیغات دهان به دهان
-
7.
مؤلف : Reihani، Nahid ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛ كاتب مسؤول : Abdolvand، Mohamad- Ali ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2019, Volume 5 - Number 2 ، A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceconsumerbrand lovebrand relationshipBrand Attachment
-
8.
مؤلف : صدرنیا، لیلا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ نقشبندی، سید صلاح الدین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 85 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیعشق به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت ویروسی
-
9.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 190 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیآگاهی از برندعشق به برندتجربه از برند
-
10.
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 164 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانبرنـدبرنــدبـههـا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (23 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)