زمستان 1396 - شماره 13 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : لطفی یامچی، خدیجه ؛ مؤلف : فرزان، فرزام ؛ خدادادی، محمدرسول ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیگردشگری ورزشیبازدارندههامحرکهاگردشگریپیست اسکیاسکیعوامل محرکعوامل
-
كاتب مسؤول : پرچکانی، پروانه ؛ مؤلف : هاشمی، سید سعید ؛ رکن الدین افتخاری، عبدالرضا ؛ ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛
(29 صفحة - من 19 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:چابهارشاخص سازیبرندپایدارمقصد گردشگری ساحلیتوسعه پایدارگردشگریبرندسازیشاخصتوسعۀ پایدار گردشگری
-
كاتب مسؤول : صیف، محمد حسن ؛ مؤلف : رستگار، احمد ؛ کریمی فرد، طاهره ؛ تاجوران، مرضیه ؛
(16 صفحة - من 48 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی محیط زیستیارزش خودخواهانهارزش نوع دوستانهرفتارهای حافظ محیط زیستهنجار شخصیگردشگران
-
كاتب مسؤول : فلاح تفتی، حامد ؛ مؤلف : قره خانی، ازاده ؛
(18 صفحة - من 64 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتعملکرد مالی بازیگرانمدل مسیریرضایت گردشگرگردشگریتأثیر فناوری اطلاعاتصنعت گردشگری
-
كاتب مسؤول : نادعلی پور، زهرا ؛ مؤلف : چیتی، ندا ؛
(24 صفحة - من 82 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رقابترقابتپذیری مقصدتجربه گردشگریمشارکت گردشگرادراک گردشگرگردشگریرقابتپذیریکیفیت تجربۀ گردشگریمقصد
-
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
(15 صفحة - من 106 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانکیفیتکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگریمشتریکیفیت خدمات
-
مؤلف : تقدیر، ملیحه ؛ رجوعی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
(18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برندعشق به برندتناسب برند با سبک زندگیهویتپذیری برند توسط مشتریهتلهویت پذیریمشتریعشقگردشگریمشتریانسبک زندگی
-
مؤلف : محمدی کنگرانی، حنانه ؛ سپاهی پارسا، محمد ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، مهناز ؛
(21 صفحة - من 139 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد تحلیل شبکههای اجتماعیزنجیره تامین صنایع دستیجزیرهی قشمگردشگریصنایع دستیشبکۀ
-
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ سبهوند، رضا ؛ كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛
(20 صفحة - من 160 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریتحلیل SWOTبرندسازی شهریمدل پنج فازیتکنیک Fuzzy AHPگردشگریشهر خرمآبادشهرپژوهشفازی
-
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : اصلانی افراشته، امیر ؛ شجاعی، محمد حسین ؛
(21 صفحة - من 180 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریعجین شدن با شغلهویت سازمانیمدیریت برند داخلیکارکنانسازمانیمدیریتهتلعجین شدنپژوهشفرضیۀ