کلمة المفتاح brand love / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 2
-
1.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 ، سال هجدهم - شماره 58 ، A+ (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندگردشگریمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
2.
مؤلف : دهقان، ارش ؛ نظرپور، سهیلا ؛ گرجی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 ، A+ (Azad University (43 صفحة - من 25 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برنداصالت برندبازاریابی سلامتدرگیری ذهنی با برند