کلمة المفتاح brand relationship / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قزلسفلو، حمیدرضا ؛ مؤلف : چوری، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1400 - شماره 69 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 298 إلی 323 )
الکلمات المفتاحية:کوید 19رابطه برند- مشتریبازاریابی اخلاقیشبکههای مجازی
-
2.
مؤلف : امینی، شهلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:برندبرند مقصدمشارکت برندتعامل با برنداثرات افراد مشهورمشاهیر ادبیارتباط سلفگردشگرانمقصدمشارکتادبیتعاملافراد مشهور
-
3.
مؤلف : فروغ، آتوسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ زابلی، روح اله ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1399 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 127 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندجاندارپنداری برندمراکز خرید و مالهارابطه با برندجاندارپنداریشخصیتپژوهشتبلیغاتمصرفکنندگانرابطهمحصولاتمدیران
-
4.
كاتب مسؤول : نصراللهی، مهدی ؛ مؤلف : فتحی، محمد رضا ؛ انوشه، مرتضی ؛ اقایی، نسیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ایجاد ارزشرسانه های اجتماعیرابطه برندمشارکت مشتری
-
5.
مؤلف : احمدوند، سهراب ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1398 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 922 إلی 940 )
الکلمات المفتاحية:"برند""برندسازی""رفتار مصرف کننده ""روابط برند مصرف کننده "کدمصرفکنندهکدگذاریمدلراهبردهاتولیدپژوهشمحصولاتمصاحبهها
-
6.
مؤلف : Reihani، Nahid ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Khounsiavash، Mohsen ؛ كاتب مسؤول : Abdolvand، Mohamad- Ali ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2019, Volume 5 - Number 2 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceconsumerbrand lovebrand relationshipBrand Attachment
-
7.
مؤلف : Tabatabaeian، Fakhrossadat ؛ Khabiri، Mohammad ؛ Rasooli، Mehdi ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Summer 2018, Volume 6 - Number 2 (8 صفحة - من 87 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:self-purificationexpressionSoccerCongruityBrand Personalitybrand relationship
-
8.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سرانی کجوری، سیاه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بشارت برندنیت خرید.هویت برنداعتماد برندبشارتاعتمادهویتتبلیغمشتریمصرفکنندهمشتریان
-
9.
مؤلف : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ عباسی، جواد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1394 - شماره 20 (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریارزش ویژه نام تجاریرابطه با نام تجاریدانش نام تجاریدلبستگی به نام تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)