کلمة المفتاح brand satisfaction / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
2.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
3.
مؤلف : کرامتی، مژگان ؛ بهمنی، اکبر ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (13 صفحة - من 2515 إلی 2527 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندروابط برندرضایت از برندمشتریاعتمادرضایتمشتریانرضایت مشتریارتباطاتپژوهش
-
4.
كاتب مسؤول : مهدیه، امید ؛ مؤلف : پیرایش، رضا ؛ بابلی، مینو ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 46 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرویگردانی مشتریرضایت برندهزینه جابجایی
-
5.
كاتب مسؤول : Kalashi، Maziyar ؛ مؤلف : Sahebkaran، Mohammad Ali ؛ Karimi، Javad ؛ Jami Alahmadi، Abdorahman ؛ MohammadiAskarabadi، Masoud ؛
مجلة:new studies in sport management»Winter 2021, Volume 2 - Number 1 ، ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 82 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrand experiencebrand loyaltyBrand Trustbrand satisfaction
-
6.
مؤلف : هاشم نیا، الهام ؛ كاتب مسؤول : باقری مجد، دکتر روح اله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 267 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت از برندجذب دانشجویان بینالمللیتقویت برند
-
7.
كاتب مسؤول : قلی پور، نگار ؛ مؤلف : ربیعی زاده، علیرضا ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 ، ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 123 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:هویتبازاریابیوفاداریرضایت برندبشارت برندتبلیغات و کالاهای ورزشی
-
8.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 355 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند
-
9.
مؤلف : مودی، داود ؛ میر کاظمی، سیده عذرا ؛ وحدانی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندتجربه برندرضایت برندکفش ورزشیمشتریوفاداریمشتریانرضایتاعتمادوفاداری مشتریرضایت مشتریهمکارانوفاداری مشتریان
-
10.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1393 - شماره 35 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری رفتاری به برندرضایتمندی از برندمزایای برندبرند پارس خزرمشتریوفاداری رفتاری مشتریرضایت مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)